niedziela, 12 października 2014

Carpaccio z buraczków

Dzisiaj u mnie znowu sałatkowa propozycja. Tym razem carpaccio z buraczków z niewielką ilością przypraw ale naturalnie i smacznie.



Składniki:

  • 2 buraczki
  • ser sałatkowy w zalewie
  • listki mięty
Przygotowanie:
Buraczki umyć w łupinach zalać wodą i ugotować do miękkości. Wyjąć z wody przestudzić i obrać z skórki. Zimne buraczki pokroić w bardzo cieniutkie plasterki, ułożyć na talerzu zakładając jeden plasterek na drugi. Talerz włożyć na pół godziny lodówki. Przed podaniem pokruszyć na górę ser sałatkowy. Listki mięty umyć posiekać i posypać buraczki.

 

8 komentarzy:

  1. Lubię buraki pod każdą postacią. Na takie carpaccio chętnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Bardzo lubię buraczki a twoje wyglądają pysznie :-) jestem ciekawa smaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko, jakże proste, a jednocześnie pięknie podane. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nigdy takiego nie robiłam i nawet nie jadłam;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam, nie jadłam, ale wygląda idealnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dodaj prazone orzechy wloskie:))bedzie exlusive:))

    OdpowiedzUsuń